ჩემი ინტერნეტთან კავშირი არც თუ ისე კარგია. Რა შემიძლია გავაკეთო?
გირჩევ ჩართო WIFI, მობილური ინტერნეტის მაგივრად. ამან შეიძლება მნიშვნელოვნად გააუმჯობესოს შენი კავშირის სიჩქარე და გამოცდილება. Სმარტფონის უმეტესობისათვის WIFI შეგიძლია ჩართო პარამეტრებიდან, WIFI-ს არჩევით.

Როგორ მოვემზადო კონსულტაციისთვის?
იმისათვის, რომ ჩაერთო ექიმთან ონლაინ კონსულტაციაში, Საჭიროა გქონდეს კამერიანი სმარტფონი ან ტაბლეტი.
კონსულტაციის დაწყებამდე ახალმა პაციენტებმა, ასევე უნდა დაამოწმონ ბინადრობის იურიდიული მტკიცებულება (ატვირთე მოქმედი მართვის მოწმობის, პირადობის მოწმობის ან კომუნალური გადასახადის ქვითრის ფოტო).

როგორ განვაახლო ჩემი პაროლი და სხვა ანგარიშის მონაცემები?
პაროლის აღსადგენად, ელექტრონული ფოსტის ან სხვა ანგარიშის მონაცემების ინფორმაციის გასაახლებლად, ეწვიე ჩანართს „პარამეტრები“ აპში და შემდეგ აირჩიე „პაროლის შეცვლა“. თუ ისევ გაქვს პრობლემები, გთხოვ, მოგვწერო ელ-ფოსტაზე support@telemedicine.ge, რათა დაუკავშირდე მომხმარებელთა მხარდაჭერის აგენტს.

რა შემიძლია გავაკეთო, თუ გადახდის პრობლემა მაქვს?
არ ინერვიულო, ჩვენი მომხმარებელთა მხარდაჭერის გუნდი დაგეხმარება გადახდის სხვადასხვა პრობლემის მოგვარებაში. მომხმარებელთა მხარდაჭერის აგენტთან დასაკავშირებლად გთხოვ, მოგვწერე ელ-ფოსტის მისამართზე support@telemedicine.ge.

Რამდენად უსაფრთხოდ ინახება ჩემი პირადი ინფორმაცია და სამედიცინო ისტორია?

შენი კონფიდენციალურობა და უსაფრთხოება ჩვენი პრიორიტეტია. შენი ინფორმაცია ინახება ჩვენს უსაფრთხოდ დაშიფრულ სერვერებზე დაშიფრული მონაცემთა ბაზების შიგნით. ჩვენი პროგრამული უზრუნველყოფა არის HIPAA სერტიფიცირებული, აკმაყოფილებს და აღემატება უსაფრთხოების სტანდარტებს, რომლებიც დადგენილ იქნა მონაცემთა გადაცემის, დაშიფვრისა და პაციენტის სამედიცინო ჩანაწერების შესანახად.

უზიარებს თუ არა ტელემედიცინა ჩემს ინფორმაციას სხვა პლატფორმებს?

აბსოლუტურად არა. პაციენტის ინფორმაცია ინახება კონფიდენციალურად და არასოდეს ზიარდება პაციენტის ნებართვის გარეშე.

თქვენი მომსახურებით კმაყოფილება გარანტირებულია?

დიახ! თუ უკმაყოფილო ხარ ჩვენი მომსახურებით, გთხოვ, ნუ მოგერიდება დაუკავშირდე ჩვენს მომხმარებელთა მხარდაჭერის ჯგუფს. მომხმარებელთა მხარდაჭერის აგენტთან დასაკავშირებლად გაგზავნეთ მიწერეთ ელ-ფოსტის მისამართზე support@telemedicine.ge-ზე.

შემიძლია თუ არა სამედიცინო დაზღვევის გამოყენება?

სამწუხაროდ, დაზღვევა არ ფარავს თქვენს კონსულტაციას.

Მაქვს საშუალება ავირჩიო ჩემი ჯანდაცვის პროვაიდერი?

დიახ! შეხვედრის დროს შენ შეძლებ აირჩიო ჯანდაცვის პროვაიდერი.

როგორ ხდება ჯანდაცვის პროვაიდერის არჩევა?

თითოეული ჩვენი პროვაიდერი გადის მკაცრი შერჩევის პროცესს, რათა გახდეს ტელემედიცინის ქსელის ნაწილი. შემდგომში, თითოეული ექიმის მონიტორინგი ხდება ჩვენი ინდუსტრიის წამყვანი ხარისხის უზრუნველყოფის/ხარისხის გაუმჯობესების პროცესის მეშვეობით.

სად ოპერირებს ტელემედიცინა?

ტელემედიცინა ხელმისაწვდომია ყველგან, სადაც არის WIFI ან ინტერნეტთან კავშირი.